بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مرگ دلخراش کودک 6 ساله

 
مرگ دلخراش کودک 6 ساله/عکس
 

مرگ دلخراش کودک 6 ساله/عکس

كودك 6 ساله‌اي كه در بين درب اتوماتيك پاركينگ يکي از مجتمع هاي مسکوني در منطقه ياخچي آباد تهران گير افتاده بود،متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

ساعت 20 و 30دقیقه شب گذشته خبر مرگ دلخراش کودک 6 ساله ای به ماموران کلانتری130 نازی آباد اعلام شد که موضوع به سرعت در دستور کار آنان قرار گرفت.

مرگ دلخراش كودك 6 ساله/عکس

این گزارش حاکیست،تحقیقات و مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت: كودك 6 ساله ای به نام "مهدی.ق" هنگامی که درب پارکینگ مجتمع مسکونی مذکور در حال بسته شدن بود ناگهان در اثر ماندن در بین درب اتوماتیك پاركینگ از ناحیه سر آسیب دیده و فوت می نماید.

"میکائیل"پدر محمد كه شاهد عینی این ماجرا بود بلافاصله با كمك شهروندان موضوع را به فوریت های پزشكی و پلیس 110 اطلاع داد و ماموران كلانتری 130نازی آباد و تیم امداد و نجات اورژانس 115 تهران در كمتر از چند دقیقه در محل حاضر شدند اما دیگر کار از کار گذشته بود و مهدی بر اثر فشار بیش از حد در دم فوت نموده بود.

گفتنی است:پرونده ای دراین رابطه در کلانتری 130 نازی آباد تشکیل و حسب دستور مقام قضایی پیکر بی جان این کودک 6 ساله جهت سیر تشریفات قانونی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:23 | |